0584141505

קיר בריקים מודרני

כמה דברים שכדאי לדעת אודות קירות בריקים מעוצבים

קירות בריקים מעוצבים הם ענף בפני עצמו בתחום חיפוי הקירות. כדי לעשות סדר בנושא, לפניכם מידע בסיסי שכדאי להכיר לגבי קיר לבנים בבית:

חיפוי בריקים לבית הוא למעשה שיטת חיפוי עתיקת יומין, שנעשה בה שימוש כבר מאות שנים לצרכי פנים וחוץ. היא מבוקשת בימינו על ידי מעצבים בכל רחבי העולם, באירופה, בארה"ב וגם בישראל.

חיפוי לבנים לקיר יכול להפוך קיר חסר ייחודי ועניין לאלמנט של כוח במרחב. זהו חיפוי ייחודי המעניק לקיר עניין, יופי ונוכחות באמצעות יצירת נפח והוספה של מרקמים וצבעים.

קיר לבנים לבית יכול להיות עשוי מסוגים רבים של בריקים, בשלל גדלים, צבעים ומרקמים. למשל, ניתן למצוא בריקים בגוון טבעי, בצבע אדמדם, צהוב, לבן, שחור ועוד. המבחר העשיר הופך את סוג החיפוי למתאים לכל סגנון עיצוב של בית, בין אם מדובר ביצירת קיר בריקים מודרני, קיר בריקים כפרי, חיפוי לבנים לבית קלאסי, יוקרתי ועוד.

אין עבור חיפוי לבנים לקיר מחיר אחיד, והוא משתנה בהתאם לסוג הלבנים הנבחר, בהתאם לגודל הקיר שמבקשים לחפות, ויש לקחת בחשבון גם עלויות של התקנת החיפוי על הקירות.

חיפויי לבנים יכולים להשתלב בכל חדר בבית, בין אם מדובר בקיר בריקים לסלון, פינת אוכל, מטבח, חדר שינה, מרפסת , חדר רחצה וכדומה.

מלבד החזות האסטטית, קיר לבנים גם תורם לבידוד החדר, והוא גם מספק פתרון מעולה להסתרת פגמים בקירות עצמם.

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן