0584141505

בריקים עמידים בחום

בריקים עמידים בחום ויתרונות נוספים

בריקים לחיפוי קירות פנים וחוץ הפכו למבוקשים על ידי אנשים פרטים, בתי עסק, קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים. הביקוש הגובר נובע משורה של יתרונות, החל מהאסטטיות של הבריקים ועד היותם של בריקים עמידים לחום.

  • חיפוי קיר עמיד לחום- רבים מחיפויי הבריקים העשויים מחומרים טבעיים מציגים רמה גבוהה של עמידות לחום. בתור שכאלו הם מתאימים להתקנה מאחורי כיריים ותנורי אפייה, קיר של קמין וכדומה.
  • בידוד תרמי- חיפוי חיצוני או פנימי של קירות הבית בבריקים מעניק למבנה עוד שכבה יעילה של בידוד תרמי, המסייעת בשמירה על טמפרטורות נעימות ובחיסכון בהוצאות אנרגיה וחשמל.
  • בידוד אקוסטי- חיפוי קירות מלבנים גם מעניק לבית רמה גבוהה יותר של בידוד אקוסטי, שמפחית חדירת רעשים מבחוץ ויציאה של רעשים מהבית לשכנים.
  • עמידות- חיפוי איכותי של בריקים טבעיים הינו עמיד לאורך זמן, בפני פגעי מזג אוויר, חבלות ועוד, ועם יכולת גבוהה לשמור על חזות מקורית לאורך שנים, כמעט ללא תחזוקה.
  • חיפוי בריקים מספק אמצעי מרשים לעיצוב הבית, תוך הפיכת קירות למוקדי עניין המוסיפים למרחב עוד רובד של עומק, מרקמים וצבע. זהו חיפוי בעל חזות איכותית ויוקרתית שיכולה להשתלב בכל סגנון עיצוב של בית, מכפרי ועד מודרני.
  • מבחר עשיר- חיפויים של בריקים מוצעים על ידינו במבחר עשיר של סוגים, דגמים, גדלים וצבעים. למשל תוכלו למצוא בריקים בגוונים בהירים או כהים, בצבעים חמים, קרים או נייטרלים, בריקים קטנים או גדולים, ועוד.
  • בריקים ניתן להתאים לחללים רבים, בין אם מדובר בבית פרטי בסלון, חדר שינה, מטבח, חדר רחצה או מרפסת ,ובין אם מדובר בלובי של בניין, כניסה לבית עסק או משרד, לחיפוי של קיר במסעדה או אולם אירועים, ועוד.

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן