0584141505

התקנת בריקים מחיר

עלות התקנת בריקים בבית

עיצוב הבית עם קירות של בריקים הפך למבוקש במיוחד בקרב מעצבי פנים, אדריכלים והציבור הרחב. אם אתם מתכננים להתקין קיר מעוצב עם חיפוי בריקים, ומבקשים עבור התקנת בריקים מחיר משתלם, בחברת בריקים במדבר תזכו במענה שלם. אנו מציעים מחיר בריקים משתלם במיוחד עבור מגוון גדול של דגמי לבנים, כולל מחיר מבצע בריקים חסכוני מאוד. ואם לא די בכך, בחברתנו מציעים מחיר התקנת בריקים כדאי ביותר.

בריקים – כמה זה עולה?

לשאלה כמה עולה בריקים אין תשובה אחידה. היא משתנה בהתאם לסוג הבריקים הנבחר, גודלו ואיכותו. למשל, בכל הקשור לנושא של עלות בריקים יש הבדל מהותי בין בריקים אמיתיים מלבנים לבין חיפוי דמוי בריקים, כמובן שחיפוי דמוי אבן יהיה הרבה יותר זול, אך התוצאה הסופית תהיה באיכות ירודה, הרבה פחות מרשימה ועמידה לאורך זמן. מצד שני, בריקים ישנים מפירוק שיובאו מחו"ל, יהיו יותר יקרים מבריקים טבעיים שיוצרו בארץ, כאשר במקרה הזה האיכות של שני סוגי הבריקים די דומה.

מעבר לכך, יש עבור בריקים מחיר הכולל גם עלות התקנת בריקים על הקירות, המושפעת מכמות העבודה הנדרשת וממידת המורכבות שלה. למשל, יש הבדל בין מחיר הדבקת בריקים על קיר ישר לעומת קיר שיש בו זוויות ונישות. כמו כן, יש עבור הדבקת בריקים מחיר המשתנה בין אנשי מקצוע, כאשר יש לשים לב שהצעת מחיר מאוד זולה ביחס לשוק אינה מעיד העל גורם שאינו באמת מקצועי, ושאין לו הרבה ידע וניסיון, מה שישפיע על חזות הקיר ורמת עמידותו לאורך זמן.

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן