0584141505

לבנים לחיפוי קירות פנים

לבנים לחיפוי פנים – בחירה סגנונית מרשימה

בריקים לקירות פנים

לפני שמתחילים תהליך שיפוץ או בניית בית חדש, ורוצים ליצור חלל בעל נראות מרשימה במיוחד, ניתן להיעזר בחיפוי בריקים.חיפוי קירות פניםהוא בין הדרכים היותר יעילות לשדרוג העיצוב של כל חלל. בין אם מדובר על חיפוי קירות פנים,בריקים לחיפוי המרפסת וכן הלאה, הבריקים מקנים נראות מיוחדת ומרשימה. במאמר הבא ניתן לקרוא מידע מפורט אודות בריקים לחיפוי קירות, מחירים של בריקים, וכן על דגשים שיש לקחת בחשבון בתהליך החיפוש אחר הבריקים המתאימים ביותר.

חיפוי קירות פנים-בריקים וקירות חוץ

כיום, בריקים אינם מיועדים אך ורק לחיפוי חיצוני. למעשה, הטרנד של שימוש נרחב יותר בבריקים בארץ החל דווקא מקירות פנים, בעיקר בבתים יוקרתיים. כיום,בריקים לחיפוי קירות פנים, הינם מוצר שעלותו אינה מאד גבוהה, על כן אנשים רבים משלבים בריקים להשגת מראה מיוחד, ביתי וחמים יותר. כך, ניתן לבחור בחיפוי חיצוני של בית פרטי או בניין מגורים, לטובת שדרוג הנראות החיצונית של כל מבנה.

חיפוי פנים בריקים – יתרונות

כאשר בוחרים לחפות את קירות הבית בעזרת בריקים, נהנים ממגוון יתרונות, דוגמת:

  • מגוון סגנונות עיצוב ישנם סגנונות עיצוב שונים, שבעזרתם ניתן לעצב את חדרי הבית השונים. בין אם מדובר על בית בסגנון מודרני, או בית בסגנון כפרי, ניתן למצוא בריקים שיתאימו כמעט לכל סגנון עיצובי.
  • התאמה לחללים גדולים וקטניםיתרון נוסף של הבריקים, טמון בכך שהם מתאימים לחללים גדולים וקטנים כאחד. כך, ניתן יהיה להתאים בריקים לכל אחד מחדרי הבית בצורה טובה במיוחד.
  • עלות נמוכהבין הדרכים הרבות לעיצוב הבית, חיפוי בעזרת בריקים הינה דרך זולה יחסית. לכן, במידה ורוצים להנות מעיצוב הבית ללא השקעה כספית גדולה במיוחד, הבחירה בחיפוי הקירות בעזרת בריקים תהיה נכונה.

חיפוי פנים בריקים

מה המחיר של בריקים?

לבריקים אין מחיר קבוע ואחיד, אלא המחיר עשוי להשתנות בהתאם לכמה פרמטרים, כמו:

  • איכותישנם בריקים איכותיים יותר, ובריקים איכותיים פחות. לכן, המחיר של הבריקים האיכותיים יותר, עשוי להיות יותר גבוה ביחס לבריקים שאינם איכותיים. אך יש לציין כי בחירת בריקים לא איכותיים, עלולה להיות יקרה יותר לטווח הרחוק. שכן, בריקים לא איכותיים עלולים להיות פחות עמידים, דבר שיפגע בנראות שלהם במהירות. כאשר הבריקים בעלי נראות שאינה ראויה, יש צורך להחליפם בחדשים ולהשקיע עוד סכום כסף. לכן, חשוב שלא להתפשר על האיכות ולבחור את הבריקים האיכותיים ביותר.
  • עיצובים שוניםכאמור, ישנם בריקים במגוון סגנונות עיצוב. לכן, לעיתים העיצוב של הבריקים, יהיה גם הוא בעל השפעה על העלות של הבריקים. כך לדוגמא, בריקים בעיצוב כפרי, יהיו במחיר שונה בהשוואה לבריקים לבנים.

מה המחיר של התקנת בריקים?

את התקנת הבריקים מומלץ שאיש מקצוע יבצע. שכן, במיוחד כאשר אין ידע או מיומנות בהתקנת בריקים, חשוב ביותר להיעזר באיש מקצועהמתמחה בתחום. על מנת לבחור בהצעת המחיר האטרקטיבית ביותר עבור ההתקנה, מומלץ לקבל כמה הצעות מחיר מחברות או אנשי מקצוע שונים. שכן, בעזרת השוואת הצעות המחיר, ניתן יהיה להבין מהו ממוצע המחירים הרווח עבור ההתקנה, וכן לבחור בהצעה המשתלמת ביותר. אך המחיר של ההתקנה, עשוי להשתנות בהתאם לכמה משתנים, כגון:

  • גודל הקיר – כלל האצבע הוא, שככל שיש צורך לחפות שטח יותר גדול, כך תגדל עלות ההתקנה תהיה יותר יקרה. לכן, מומלץ ביותר למדוד את השטח הנדרש לחיפוי, על מנת שיהיה ניתן לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר.
  • מקצועיות – לרוב, איש מקצוע מומחה בעל ניסיון עשיר, ידרוש קצת יותר עבור ההתקנה. אך חשוב לציין כי גם אם מדובר על השקעה כספית גבוהה יותר, מומלץ שלא להתפשר על מקצועיות ההתקנה, ולבחור באיש המקצוע הטוב ביותר. על מנת לבחור באיש מקצוע מומחה, ניתן להיעזר בהמלצות וחוות דעת חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים אובני משפחה, שקיבלו בעבר שירות זהה והיו מרוצים.
  • מורכבות ההתקנה – לעיתים, נדרשים לחפות קירות הדורשים הכנה לפני יישום הבריקים. לדוגמא, במידה ויש על הקיר או פגמים שצריך לתקן טרם ההתקנה. לכן, מומלץ לבחון את טיב הקיר טרם שאיש המקצוע ניגש לבצע את ההתקנה. שכן, במידה ואיש המקצוע יידרש לתקן את הקיר, הדבר עשוי לייקר את עלות ההתקנה.

בריקים במדבר – חיפוי לבנים קיר

במידה ואתם רוצים לשדרג את עיצוב הבית שלכם בעזרת בריקים, ואינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ב-״בריקים במדבר״ אמונים על ייצור איכותי על טהרת הכחול-לבן, על מנת להעניק לכם מוצר שיקיים במשך שנים ארוכות את מה שאתם מצפים ממנו. לקוחותינו הרבים נהנים מהמוצרים האיכותיים ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, ולהעניק לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר. צרו אתנו קשר:

058-4141505

058-4622281

מייל – labrickim@gmail.com

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן