0584141505

בריקים לחיפוי מטבח

בריקים למטבח – המדריך המלא

מטבח עם בריקים

אנשים רבים משקיעים רבות בעיצוב המטבח. זאת משום שעיצוב נכון של אזור המטבח, יכול לשדרג את העיצוב הכולל של הבית. על כן, ישנן דרכים שונות לעיצוב המטבח, כאשר חיפוי לבנים למטבח היא דרך מומלצת במיוחד. במאמר הבא ניתן לקרוא בהרחבה אודות היתרונות שחיפוי בריקים מקנה, וכן על דגשים שמומלץ לקחת בחשבון טרם רוכשים בריקים.

בריקים לחיפוי מטבח – יתרונות

כאשר בוחרים לחפות את קירות המטבח בעזרת בריקים, נהנים ממגוון יתרונות, דוגמת:

  • מגוון סגנונות עיצוב – ישנם מגוון סגנונות עיצוביים, כאשר כל בית מעוצב על פי סגנון מסוים. בחירה בבריקים לחיפוי קירות המטבח, מאפשר לעצב את המטבח כמעט בכל סגנון. כך לדוגמא, ניתן לבחור בריקים לטובת חיפוי קיר למטבח מודרני, או לחלופין בריקים למטבח כפרי. במידה ורוצים לבחור דווקא בעיצוב סולידי יותר, ניתן לרכוש בריקים למטבח לבן.
  • התאמה למטבחים במגוון גדלים – כאשר בוחרים לחפות את קירות המטבח בעזרת בריקים, אין זה משנה אם מדובר על מטבח גדול ורחב, או על מטבח קטן ואינטימי. שכן, כיום ניתן להזמין בריקים בגדלים שונים, שיתאימו לכל גודל של מטבח.
  • שמירה על קירות המטבח – הודות לפיתוחים הטכנולוגיים של היום, אפשר ליהנות מבריקים באיכות גבוהה, המשמשים כפתרון חיפוי מתאים לכל מטבח. מדובר על בריקים עמידים מאוד, שמיועדים לאזורים לחים (מה שמאפיין לא מעט מטבחים), המגנים על הקירות, הן מפני לכלוך והן מפני רטיבות. כדי למצוא את הבריקים המתאימים, חשוב לבחון תחילה את הקו העיצובי הקיים של המטבח, ולקחת בחשבון גם את שאר האלמנטים העיצוביים שבו. הבריקים בולטים ומושכים לא מעט תשומת לב, על כן הם משמשים כאלמנט דקורטיבי בפני עצמו. לכן, על מנת למנוע עומס עיצובי ומראה מוגזם מדי, חשוב לבחור אותם נכון וגם לעשות זאת בעזרתם של אנשי מקצוע מומחים.
  • תחזוקה פשוטה – במידה ובוחרים לרכוש בריקים איכותיים, ניתן להנות מנראות מרשימה במיוחד, ללא צורך בתחזוקה שוטפת.
  • עלות זולה יחסית – מבין הדרכים השונות לעיצוב חדרי הבית לרבות המטבח, חיפוי קירות המטבח בעזרת בריקים הינה דרך זולה יחסית. כך, ניתן להנות ממטבח מעוצב, תוך השקעה כספית סבירה.

בריקים למטבח מחיר

דגשים לרכישת בריקים

טרם רוכשים בריקים לחיפוי קירות המטבח, רצוי לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • התאמה לחלל המטבח – יש לזכור כי חלל המטבח הינו חלל די לח, במיוחד באזור הבישול. לכן, חשוב לבחור בריקים שאכן יהיו עמידים בתנאי החלל.
  • מדידה מדויקת – טרם ניגשים לקבל הצעות מחיר עבור הבריקים, חשוב למדוד בצורה מדויקת את השטח הנדרש לחיפוי. שכן, ככל שהמדידה תהיה יותר מדויקת, כך ניתן יהיה לקבל את הצעות המחיר המדויקות ביותר. בנוסף, על מנת שלא ייווצר מצב שבו אין מספיק בריקים לחיפוי כל קירות המטבח, רצוי למדוד את שטח הקירות ולרכוש כמות בהתאם.
  • מספר הצעות מחיר – על מנת להנות ממחיר אטרקטיבי ביותר, מומלץ לפנות לכמה חברות ולקבל מהן הצעות מחיר שונות. חשוב להעניק את אותם פרטים לכל אחת מהחברות, על מנת שההשוואה אכן תהיה נכונה. כאשר משווים בין הצעות המחיר השונות, ניתן יהי לבחור את ההצעה האטרקטיבית ביותר. אך יש לציין כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד, אלא לקחת בחשבון את שאר הדגשים המובאים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי, עשוי להצביע על איכות ירודה של הבריקים או שארית שרוצים להתפטר ממנה ובאם יחסר לנו או נרצה להוסיף קטע קיר נוסף נעמוד בפני שוקת שבורה.
  • חברה מקצועית בלבד – חשוב ביותר לבחור בחברה מקצועית ביותר לרכישת הבריקים. זאת על מנת להבטיח בריקים איכותיים, עמידים ובעלי נראות מרשימה לאורך זמן. על מנת לבחור בחברה כזו, ניתן לקבל המלצות חיוביות מחברים או בני משפחה, שרכשו בעבר בריקים והיו מרוצים מהשירות שקיבלו.
  • פורומים ואתרים ייעודיים – כיום, ניתן להיעזר בהמלצות וחוות הדעת הנמצאות באינטרנט ובפורומים ייעודיים. כך, ניתן יהיה לקבל חוות דעת על כל חברה המספקת בריקים, ולבחור בחברה המומלצת ביותר.
  • התייעצות עם מומחים – על מנת להפיק את מרב התועלת מחיפוי הבריקים, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום. כך, אנשי המקצוע יוכלו לסייע לבחור את הבריקים המתאימים ביותר, הן מבחינת הנראות והן מבחינת העמידות שלהם לתנאי המטבח.

בריקים במדבר – בריקים למטבח-מחיר משתלם

במידה ואתם רוצים לשדרג את עיצוב הבית שלכם בעזרת בריקים, ואינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ב-״בריקים במדבר״ אמונים על ייצור איכותי על טהרת הכחול-לבן, על מנת להעניק לכם מוצר שיקיים במשך שנים ארוכות את מה שאתם מצפים ממנו. לקוחותינו הרבים נהנים מהמוצרים האיכותיים ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד.המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, ולהעניק לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר. צרו אתנו קשר:

058-4141505

058-4622281

מייל – labrickim@gmail.com

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן