0584141505

חיפוי קיר בריקים מחיר

כמה עולה לעשות קיר בריקים

מחיר קיר בריקים

כל בית מעוצב על פי קו עיצובי מסוים. הקו העיצובי מכתיב כיצד חדרי הבית השונים יעוצבו, אילו רהיטים ימוקמו בכל חלל וכן הלאה. כמו כן, על מנת לשדרג את הקו העיצובי שבכל בית, ניתן לבחור לחפות את קירות הבית בעזרת בריקים. ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון טרם בוחרים באפשרות של חיפוי קיר בריקים (מחיר, סגנון ועוד). במאמר הבא ניתן לקרוא בהרחבה כמה עולה קיר בריקים.

כמה עולה חיפוי בריקים

כאשר מדובר על חיפוי בריקים, מחיר הוא לא הפקטור העיקרי שאמור להנחות בתהליך הבחירה. שכן, יש לקחת בחשבון ולבחון פקטורים חיוניים יותר, כמו איכות הבריקים ועמידותם. אך עבור אלו שתוהים מהי העלות של קיר בריקים, יש להקדים ולומר כי עלות חיפוי בריקים משתנה בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • סוג הבריקים – ישנם סוגים שונים של בריקים, כאשר מחיר ההתקנה משתנה בהתאם לסוג ולגודל הבריק
  • בריקים מעובדים – עלות בריקים מעובדים נע בטווח שבין 150 – 250 ₪ למ"ר, תלוי בסוג ובדגם הבריקים. עלות העבודה בין 250 ₪ עד 500 ₪
  • בריקים מפירוק – בהשוואה לבריקים מעובדים, בריקים מפירוק יקרים יותרתלוי במקור הייבוא ובמצב הבריקים.
  • עלות קיר בריקים בהתאם לשטח החיפוי – כלל האצבע הוא, שככל שיש צורך לחפות שטח יותר גדול, כך עלות ההתקנה תעלה בהתאם. אמנם בשטח גדול ניתן יהיה להתמקח עם המתקין ולקבל מחיר  טוב יותר בעלות למטר מרובע.
  • בריקים לחיפוי חוץ-מחיר בריקים ייעודיים לחיפוי חוץ, עשוי להיות שונה ממחיר בריקים ייעודיים לחיפוי פנים.
  • מורכבות ההתקנה – לעיתים, יש צורך להתקין את הבריקים בצורה מורכבת יותר. כך לדוגמא, במידה והקיר אינו ישר או בעל גבשושיות, איש המקצוע יידרש לתקן את הקיר, טרם ייגש להתקין את הבריקים. משמעות הדבר היא, שעלות ההתקנה הכוללת תעלה בהתאם למורכבות ההתקנה.
  • כמו כן ישתנה המחיר בין חיפוי קיר ישר ללא פינות לחיפוי שניים או שלושה קירות העומדים ניצבים זה לזה.

חיפוי בריקים מחיר

חיפוי בריקים – דגשים ושלבים

על מנת שחיפוי הקיר בעזרת בריקים יחזיק מעמד לאורך זמן רב, מבלי שייגרמו נזקים בחיפוי, כמו נפילת הבריקים וכדומה, חשוב ביותר להתקין את הבריקים בצורה המקצועית ביותר. להלן כמה דגשים חשובים שיש לזכור בתהליך התקנת הבריקים:

  • ניקוי הקיר טרם התקנת הבריקים, יש לנקות את הקיר המיועד מלכלוך, אומכל דבר שעלול להפריע להתקנה. כמו כן, יש לוודא שאין על הקיר שאריות צבע או רטיבות, משום שאלה עלולות להפריע להידבקות הבריקים לקיר.
  • יישור הקיר לפני החיפוי– טרם ניגשים להתקנת הבריקים, יש לוודא כי הקיר ישר ומפולס. זאת משום שבמידה והבריקים יותקנו על קיר עקום, אזי התוצאה לא תהיה טובה ובעלת נראות מרושלת. לכן, במידה והקיר אינו ישר, יש לדאוג לתקן זאת טרם ניגשים למלאכת ההתקנה.
  • הדבקה מלמטה למעלה– על מנת להנות מהתקנה מקצועית, חשוב להתקין את הבריקים מלמטה למעלה. זאת משום שבצורה זו, הבריקים יוכלו להישען על הבריקים שכבר הותקנו.
  • סוג הקיר לחיפוי– יש לבחון את סוג הקיר עליו עתידים להתקין בריקים. שכן, קירות בטון יותר חזקים מקירות גבס. לכן, כאשר מדובר על התקנת בריקים על קיר גבס, יש צורך להצטייד בדבק מתאים וכן להתאים את משקל הסגולי של הבריק לעומס המותר של הגבס.
  • מיקום הקיר –  חיפוי קיר בבריקים, יכול להיות תוספת עיצובית מיוחדת לכל אזור בבית. אך יחד עם זאת, במידה ומדובר על חללים שנוטים לרטיבות, כמו המטבח או חדר האמבטיה, חשוב להכין את הקירות בצורה המתאימה. על מנת לעשות זאת, יש לצפות את הקירות בחומרים נוגדי רטיבות, דוגמתסילר שקוף. כך,ניתן יהיה לצמצם את הסיכויים להתפתחות עובש או רטיבות בקיר.
  • התקנה מקצועית – על מנת להבטיח התקנה מקצועית ואיכותית, מומלץ שלא לנסות להתקין את הבריקים לבד, אלא להיעזר באיש מקצוע המתמחה בתחום. שכן, איש מקצוע מנוסה, יוכל לעשות את ההכנות הנכונות, ולהבטיח התקנה איכותית ועמידה לאורך זמן. הדבר נכון עוד יותר כאשר מדובר במקרים בהם אין ידע או מיומנות מוקדמת בהתקנת בריקים.

איך לבחור מתקין מקצועי

כדי לבחור במתקין מקצועי להתקנת הבריקים, ניתן להיעזר בהמלצות או חוות דעת חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה, או מכרים מהעבודה, אשר קיבלו בעבר שירות מאיש מקצוע להתקנת בריקים בביתם והיו מרוצים.

בריקים במדבר – קיר בריקים-מחיר משתלם

במידה ואתם רוצים לשדרג את עיצוב הבית שלכם בעזרת בריקים, ואינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ב-״בריקים במדבר״ אמונים על ייצור איכותי על טהרת הכחול-לבן, על מנת להעניק לכם מוצר שיקיים במשך שנים ארוכות את מה שאתם מצפים ממנו. לקוחותינו הרבים נהנים מהמוצרים האיכותיים ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, ולהעניק לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר. צרו אתנו קשר:

טלפון – 058-4622281

058-4141505

מייל – labrickim@gmail.com

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן