0584141505

מטבח חוץ בריקים

להפוך את מטבח החוץ שלנו למסוגנן יותר – בריקים הם התשובה!

יותר ויותר ישראלים בוחרים לבנות מטבח חוץ במרפסת או בחצר שלהם, ולו כדי שיוכלו ליהנות מתנאים נוחים להכנת מאכלים טעימים. בין אם לצורך הכנת ארוחה בת כמה מנות ובין אם לצורך אפיית פיצה אולי, או בשר על האש, מטבח מאורגן, מסודר וגם מושקע הוא הדרך הנכונה להתמודד עם המשימה. יחד עם זאת, מעבר לפן הפונקציונלי, שהוא אולי החשוב מכל, יש גם את עניין האסתטיקה שממנה אסור להתעלם וכדאי לדאוג לשלב את האלמנטים המתאימים שיחד ייצרו את המראה המתאים.

אם אתם מתעניינים בבניית מטבח חוץ או אתם משפצים מטבח חוץ בריקים יכולים להיות הפתרון הנכון לכם. הבריקים משמשים כפתרון חיפוי נהדר לקירות חוץ, לרבות קירותיו של המטבח החיצוני שלכם, והם תורמים רבות לנראות הכוללת. הם הופכים כל חלל או כל מרחב חיצוני למושקע הרבה יותר ו"על הדרך" גם מגנים על הקיר עצמו מפני לחות גבוהה, לכלוכים למיניהם ונזק שעשוי להופיע עם השנים.

לבחור מה שמתאים

יש כיום סוגים רבים מאד של פתרונות חיפוי לקירות חיצוניים, וכאשר מדובר בעיצוב של קירות מטבח החוץ שלכם, האפשרויות הן בלתי רגילות. הבריקים הללו מביאים אתם מראה כפרי וחמים ויכולים לשדרג כל קיר חיצוני באופן משמעותי. תוכלו להתאים את גוון הצבע של הבריקים לצבע המרצפות ולסגנון העיצוב הכללי שבו אתם מעוניינים וליהנות מפתרון לאורך שנים. מדובר בבריקים באיכות וברמה גבוהה, ומכיוון שהם מותקנים בחלקו החיצוני של הבית, גם בבריקים שמביאים אתם רמת עמידות רבה כדי שיוכלו להתמודד עם תנאי מזג אוויר לא פשוטים.

בונים מטבח חוץ בחצר או במרפסת שלכם ורוצים לשדרג את המראה שלו? בריקים במדבר היא הכתובת הנכונה. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות אצלנו, לחצו כאן ולקבלת מענה טלפוני לכל שאלה, צרו אתנו קשר ב – 0584141505. נשמח לעמוד לרשותכם. 

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן