0584141505

קיר בריקים אפור

בריקים אפורים – לחיפוי קירות פנים וחוץ

בריקים בצבע אפור

עיצוב פנים הבית, ישפיע רבות על הדיירים ששוהים בו. שכן, כאשר הבית מעוצב בטוב טעם, תהיה בו תחושה ואווירה נעימה ומזמינה. לכן, אנשים רבים משקיעים בדרכים שונות לעיצוב הבית. אך ישנה דרך מיוחדת המאפשרת עיצוב של הבית במהירות, יעילות ובעלות נמוכה יחסית, שהיא חיפוי קירות הבית בעזרת בריקים. שכן, כיום ניתן למצוא בריקים במגוון רחב של עיצובים, דוגמאות וגדלים, כך שניתן להתאים את הבריקים לכל חלל, ולשדרג את העיצוב הכולל במהירות. כמו כן, מבין הדרכים השונות לשיפוץ פנים הבית, העלות של התקנת בריקים נמוכה יחסית. מבין סגנונות העיצוב השונים, קיר בריקים אפור מקנה נראות מרשימה ומיוחדת.

איך לבחור בריקים?

על מנת לבחור בריקים בצורה נכונה, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

  • התאמה לחלל – במידה ומדבור על חלל בעל רטיבות או לחות מוגברת (כמו המטבח), יש לבחור בריקים המתאימים לחללים לחים.
  • בחירת סגנון עיצובי – כיום, ישנם בריקים במגוון רחב של סגנונות עיצוביים. לכן, ניתן לבחור את הסגנון העיצובי של הבריקים, בהתאם לסגנון העיצובי שיש בכל בית. כך לדוגמא, במידה והבית מעוצב בסגנון כפרי, ניתן יהיה לבחור בריקים באותו סגנון וכן הלאה.
  • מדידה מדויקת – טרם ניגשים לבחור בריקים, יש למדוד בצורה מדויקת את השטח הנדרש לחיפוי. זאת על מנת שיהיה ניתן לרכוש את הכמות הנדרשת של חומרי הגלם, וכן על מנת שיהיה ניתן לקבל את הצעת המחיר המדויקת ביותר.
  • בריקים עמידים ואיכותיים – על איכות לא מתפשרים. לכן, חשוב לבחון היטב את רמת האיכות של הבריקים, טרם שרוכשים אותם. שכן, בריקים איכותיים, יוכלו לשמור על נראות מרשימה גם לאורך זמן רב.
  • חיפוי פנים או חוץ – כיום, ניתן למצוא בריקים ייעודיים לחיפוי קירות פנימיים, וכן בריקים ייעודיים לחיפוי חיצוני. לכן, במידה ורוצים לחפות את הבית גם מבחוץ, יש לרכוש בריקים ייעודיים לחיפוי חיצוני. שכן, בריקים חיצוניים יהיו יותר עמידים לתנאי חוץ (שמש, גשם ועוד).

בריקים אפורים

מהיכן מומלץ לרכוש את הבריקים?

ישנן חברות שונות הספקות בריקים. אך על מנת לבחור נכון בחברה המומלצת ביותר, חשוב לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • רכישה מחברה מקצועית ואמינה – על מנת להבטיח רכישת בריקים איכותיים, לחשוב לרכוש אותם מחברה מקצועית, אמינה וכזו המאופיינת במוצרים האיכותיים שהיא מספקת.
  • חברה עם צוות מקצועי – בחירה בחנות עם צוות עובדים מקצועי ואדיב, תהפוך את תהליך בחירת הבריקים ליעיל ונעים יותר. שכן, כאשר ישנם עובדים מקצועיים, יוכלו אלה לסייע לכל אחד לבחור את סוג הבריקים המתאים ביותר עבורו.
  • המלצות – על מנת לבחור בחברה מקצועית לרכישת בריקים, ניתן להיעזר בהמלצות חיוביות. את ההמלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה, או מכרים מהעבודה שרכשו בעבר בריקים והיו מרוצים.
  • לברה המייצרת את הבריקים בישראל. משמעו ראשית תוצרת כחול לבן שנית אספקה סדירה ויכולת השלמה מדויקת גם לאחר שנים.

דגשים להתקנת בריקים

להלן מספר דגשים שחשוב לקחת בחשבון טרם ניגשים להתקין בריקים:

  • איש מקצוע – חשוב שלא להתקין את הבריקים לבד, אלא לשכור את שירותיו של איש מקצוע המתמחה בהתקנת בריקים. זאת על מנת להנות מנראות מרשימה ביותר של הבריקים.
  • קיר נקי וחלק – במידה והקיר בעל גבשושיות שונות, או בעל פגמים שונים, יש לדאוג לתקן את הפגמים טרם שאיש המקצוע ניגש להתקין את הבריקים.
  • קיר יבש –ניקוי משאריות צבע וחומרים שונים שנמרחו עליו במשך השנים..

בריקים במדבר– מראה על קיר שלם

במידה ואתם רוצים לשדרג את עיצוב הבית שלכם בעזרת בריקים, ואינכם רוצים להתפשר על איכות ומקצועיות, הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ב״-בריקים במדבר״ אמונים על ייצור איכותי על טהרת הכחול-לבן, על מנת להעניק לכם מוצר שיקיים במשך שנים ארוכות את מה שאתם מצפים ממנו. לקוחותינו הרבים נהנים מהמוצרים האיכותיים ביותר, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, ולהעניק לכם את השירות האדיב והמקצועי ביותר. צרו אתנו קשר:

058-4141505

מייל – labrickim@gmail.com

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן