0584141505

מדריך לפני שיפוץ וחיפוי קירות פנים בבריקים

החלטתם לשפץ את הבית ולהתקין בריקים בסלון או במטבח? אם כן, תוכלו ליהנות מפתרון נהדר, המשלב בין פרקטיות למראה בלתי רגיל. חיפוי קירות פנים באמצעות בריקים הם פתרון פופולארי מאד בשנים האחרונות, ובמיוחד עבור אלה המחפשים דרך לשדרג את המרחב כולו וליצור מראה מסוים. רגע לפני שיפוץ הבית והתקנת הבריקים, הנה כמה פרטים בנושא שכדאי לכם לדעת.

כמה מילים על בריקים

הם אחד הטרנדים החמים ביותר לאחרונה ורבים בוחרים לשלב אותם במהלך שיפוץ הבית. כשמדברים על חיפוי קירות פנים באמצעות בריקים מתכוונים לחיפוי באמצעות לבנים, המשמשות כחיפוי בלבד ולא לבניית הבית. הבריקים היו נפוצים מאד במדינות אירופה השונות וגם בארצות הברית, כשרק בשנים האחרונות נכנסו לתחום עיצוב הפנים והחלו לתפוס תאוצה. הבריקים אינם נועדו לחיזוק שלד הבית או המבנה. הם מהווים פתרון עיצובי אסתטי מאד, וכמובן גם פרקטי. אפשר למצוא אותם כיום בבתים רבים בארץ, ובעיקר בסלון הבית וגם במטבח. מי שבוחר לשפץ את הבית נוטה לבחור בהם בזכות המראה הכפרי המיוחד שלהם והאווירה הנהדרת שהם מוסיפים למקום כולו.

סוגי בריקים

אפשר למצוא היום סוגים שונים של בריקים, המהווים אלמנט של חיפוי קירות פנים. ישנם בריקים בהתאמה אישית וגם בריקים מפירוקים. הבריקים מפירוקים, כפי שניתן להסיק משמם, הינם בריקים שפורקו ממבנים ישנים ומגיעים בצורתם הטבעית. בריקים בהתאמה אישית הם בריקים שיוצרו בהתאם לבקשתו של הלקוח ובהתאם לסגנון העיצובי שבו הוא מעוניין. הבריקים נבדלים אלה מאלה גם מבחינת המראה שלהם. ישנם בריקים בעלי מראה וינטאג', רטרו, בריקים המזכירים לנו את העבר. את הבריקים האלה אפשר למצוא בגוונים טבעיים, כמו חום בהיר וגם צהוב. מחירים של בריקים אלו גבוה יחסית בגלל ההילה האופפת אותם, ואנו כאן ב"בריקים במדבר" מספקים לכם בריקים איכותיים במבחר גוונים המיוצרים בארצנו במחירים נוחים במיוחד ובמראה וגימור שלא נופל מאחיהם הארופאים.

עלות הבריקים

מי שמשפץ את הבית ומחפש פתרון בעלות סבירה לצורך חיפוי קירות פנים, הבריקים יכולים להיות פתרון נהדר בזכות המחיר הנוח שלהם. מחיר הבריקים נקבע בהתאם לאיכות וסוג הבריקים וכמובן גם בהתאם לכמות הבריקים שלהם זקוקים כדי לחפות את הקיר, בנוסף ישנו הפרמטר המסחרי – כמה מתווכים בין המפעל לקונה. חשוב לקחת בחשבון גם את עלות העבודה, עלות התקנת הבריקים עצמם. לפני שבוחרים את הבריקים ולפני שפונים לבעל המקצוע שיבצע זאת, כדאי לבצע סקר שוק ולבחון כמה מקורות שונים. במסגרת סקר השוק מומלץ לבדוק עלויות, לבדוק איכויות וגם להתייחס למראה הבריקים עצמם. מכיוון שמדובר בקירות פנים, יש להתייחס למראה העיצובי של הבית כולו ולוודא שהבריקים שבוחרים משתלבים במרחב ויוצרים, יחד עם כל האלמנטים האחרים, מראה שלם.






לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן