0584141505

חיפוי עמודים בבריקים

חיפוי עמוד בריקים – אמירה עיצובית מרשימה

אתם עומדים לפני שיפוץ או בניית בית חדש והייתם רוצים ליצור חלל שיראה כאילו יצא מהדפים של כתבת צבע במגזין עיצוב – איך אפשר להשיג זאת בקלות? אחת הדרכים המהירות לייצר תחושה ייחודית ועשירה, היא לעשות שימוש בבריקים, אותן לבני בניין אשר מקנות לקיר מראה שמשלב בין כפרי ליוקרתי. את ההבדל בתחושה שמייצרות הלבנים ניתן להשיג בהתאם לגוון בו בוחרים. בריקים בגוונים אדומים, למשל, יוצרים תחושה יותר כפרית ולעומתן, בריקים בהירים יותר יתנו מראה מודרני ויוקרתי. בריקים משתלבים עם כל חומר כמעט – עץ, מתכת, קיר מטוייח ומוחלק – הכל הולך, על מנת להקנות את המראה הסופי אליו מכוונים.

חיפוי עמודים בבריקים זה לא מוגזם?

ממש לא. להיפך – כאשר בוחרים בריקים לעמודים ומחפים עימם את העמודים שבתוך חלל, נותנים לעמוד נוכחות. לפעמים זה מכוון, אם רוצים ליצור רושם מיוחד, אך לעיתים עמוד בודד או עמודים מספר יהיו ״תקועים״ בחלל בשל אילוצים קונסטרוקטיביים. במקרים כאלו, חיפוי העמוד/ים בבריקים יהפוך את הלימון ללימונדה.

מי אנחנו?

אנחנו ב״בריקים במדבר״ אמונים על ייצור איכותי על טהרת הכחול-לבן, על מנת להעניק לכם מוצר שיקיים במשך שנים ארוכות את מה שאתם מצפים ממנו. הקישו על הקישור הזה כאן ותוכלו לקרוא מעט עלינו, להגיע לגלריית ההשראות שלנו, להתקשר או לתאם ביקור בית של נציג מטעמנו אצלכם.

לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן