0584141505

בריקים על קצה המזלג

מהם בריקים?

בריקים הינם לבנים המיועדות לבניה ולחיפוי הקירות והרצפה. בין סוגי הבריקים ניתן למצוא לבנים חדשות אשר מיוצרות במיוחד במפעלים השונים, במגוון גימורים מיושנים או מודרניים, או לבני בריקים מפירוק, אשר נבחרו בקפידה לאחר שפורקו ממבנים עתיקים, טירות קסומות וארמונות פאר. חיפוי לבנים עתיקות יעניק לכל חלל מראה נוסטלגי ומעורר געגוע, ותפיסה עצובית ייחודית כאשר כל אבן אינה דומה לאחיותיה.

לבנים מפירוקים זוכות להוד וקסם רב, והן עשויות להגיע ממבנים בני מאה שנה, או מאות שנים, כאשר הן טומנות בחובן סיפורים היסטוריים ועוטות ארומה עתיקה ומסתורית. בעבר ייצרו בני האדם את הבריקים מחימר טבעי בעבודת יד, כאשר כל לבנה זכתה ליחס אישי ונועדה לחיפוי מאסיבי של מבנים, עמודים, חומות או שערים.

לבנים עתיקות מצטיינות בעמידות וחוזק והן מבוקשות בבתים פרטיים רבים, כאשר הן מעניקות אווירה מיוחדת להפליא ומותירות על המבקרים רושם עז. גם מסעדות גורמה ומסעדות כפריות מבקשות לחפות את הקירות או אפילו רק קיר אחד, בלבנים מפירוקים. יש אשר ייצרו קשתות אשר עליהן יודבקו הבריקים, ויש שיבקשו למקמם סביב האח הבוערת בלובי בבית המלון היוקרתי, או סביב הבריכה היפהפייה.

טכניקות חדשות

כיום מיוצרים בריקים בטכניקות חדישות, כאשר חלקם זוכים לגימורים מודרניים ואחרים לגימורים מיוחדים במראה מיושן, דבר אשר מעניק את ההזדמנות לעיצובו של חדר קסום ונוסטלגי, מבלי שנתחייב לרכוש את הבריקים דווקא מפירוקים. האבנים החדשות זוכות לצבעים מיוחדים כמו כתום, צהוב, גוונים חומים, אוף וויט, בורדו ועוד, כאשר ניתן גם לשלב שניים או שלושה צבעים בגימורים מעניינים במיוחד.

עם בריקים ניתן לעצב וליצור מראות קסומים.








לאן תרצו את הבריקים שלכם ?

אתם מוזמנים לבקר בחנות המפעל ולהתרשם ממה שיש לנו להציע או לקבל ייעוץ אישי מקצועי ומקיף היישר מהספה שלכם בסלון על ידי ביקור בית של נציג מטעמינו.

המומחים שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולהעניק לכם ייעוץ וליווי מקצועי משלב התכנון, במהלך הבנייה ועד לסיום הפרויקט.

לתיאום ביקור לחצו כאן
או התקשרו 058.414.1505

השאיר פרטים והצוות המקצועי שלנו ישמח לענות על שאלותיכם!

רגע לפני שאתם דואגים בגלל פסח

למפעל בריקים במדבר מלאי זמין לרוב סוגי הבריקים

דילוג לתוכן